بازم اس ام اس !!
نوشته شده توسط : سكوت

 

وقتی اومدم چنان حالتو بگیرم که کیف کنی .
چنان آبروتو میبرم که نتونی سرتو جلو فامیل بالا بیاری.
کاری میکنم که از این به بعد پاهات بادیدن من شروع به لرزیدن کنه.
هنوز منو نشناختی بچه سوسول؟
من قبض موبایلتم دیگه!!

 

 

قصری ساخته بودم از شاخه های گل سرخ


اما تو به لطافت یک تراکتور از روی آن گذشتی!

 

قورباغه با یه اردک ازدواج میکنه ... اگه گفتی بچشون چی میشه ؟ ... بچه دار نمیشن ... تو رو خدا براشون دعا کن و این رو واسه 10 نفر بفرست تا امشب یه خبر خوب بهت برسه .. لطفاً کوتاهی نکن. یه نفر نفرستاد بچش قورباغه شد

 

اسپانیایی ها میگن: عشق ساكت است اما اگر حرف بزند از هر صدایی بلندتر است.

ایتالیایی ها میگن: عشق یعنی ترس از دست دادن تو.

ایرانی ها میگن : عشق سوء تفاهمی است بین دو احمق، كه با یك ببخشید تمام می شود!!
 

ميدوني بهترين واحد پول دنيا چيه؟

تومن! آخه هم تو توشي هم من!

من ، پینوکیو ،ملوان زبل ،سیندرلا ، زی زی گولو ، نمو ، پت ومت ، مرد عنکبوتی ، شرک، سندباد ، آلیس ،آن شرلی،میکی موس،کوزت،آنجولیا جولی،آل پاچینو،جنیفر لوپز،تام کروز،برادپیت،آمیتا باچان،مدونا،غضنفر وبقیه برو بچ قبولی تو رو توی کنکور بهت تبریک می گیم.

 

وقتی بارون می بارد همه چیز زیبا میشه
گلها
درختها
همه چیز
میگمآ
میخوای یه سر زیره بارون برو شاید فرجی شد!

 

به اندازه دیوونه های دیوونه خونه ، دیوونه وار دیوونتم دیوونه!

 

یه ضرب المثل فنيقي هست که می گه :

مردن برای زنی که عاشقشی از زندگی باهاش آسون تره!

 

 




:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: