پیامکهای احساسی !!
نوشته شده توسط : سكوت

 

اگه دردی تو پاهات حس کردی اگه احساس میکنی خیلی خسته ای!
به خاطره اینه که روزی 1000 بار تو خاطرم میای و میری!


 

عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست
من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست!


 

مرام، فقط مرام تیر آهن...
اگه یه مدت بهش سر نزنی خودش زنگ می زنه! ... پس درود بر تیر آهن


 

بادبادک هر چه بالاتر مي رفت، قرقره از غم دوريش لاغر تر مي شد.
قرقره تم بادبادک


 

زندگي را تو بساز ، نه بدان ساز که سازند و پذيري بي حرف
زندگي يعني جنگ ، تو بجنگ ، زندگي يعني عشق ، تو بدان عشق بورز


 

مگه من به تو اجازه دادم که بازم رفتي اون بالا
هان !؟
بيا پايين
زود باش
آخه تو فقط ماه مني !


 

سلام بيبن من گم شدم نميدونم از كجا بايد برم ..
.
.
.
بگو از كدوم طرف بايد قربونت برم


 

خسته در حبس زمینم ، ماه من یادم کن
به نگاهی ، به پیامی ، سخنی شادم کن !


 

دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووست دارم
جمله رو بي خيال٬ نفسو داشتي؟


 

می دونی فرق تو با کشتی چیه؟ کشتی به گل می شینه، تو به دل می شینی!


 

گلبولهای سفیدم فدای باکتری های وجودت


 

زندگی چیه ؟
زندگی عشقه.

عشق چیه ؟
عشق بوسیدنه.

بوسیدن چیه ؟
بیا اینجا بهت بگم !!!





:: بازدید از این مطلب : 487
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : 24 مرداد 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: