طنز!! چقدر همسرتان را دوست داريد؟
نوشته شده توسط :

شما بعنوان مرد خانواده ، چقدر عيالتان را دوست داريد ؟

الف) به اندازه تعداد سکه هاي مهريه اش
!ب) به اندازه تعداد قطعات جهيزيه اش
!ج) به اندازه تعداد صفر هاي جلوي مبلغ موجودي حساب بانکي اش
!د) به اندازه تمام ستاره هاي آسمان در روز

چه عاملي سبب شد تا شما به خواستگاري عيالتان برويد ؟

الف) جووني کردم
ب) سادگي کردم
ج) گول خوردم
د) من که نرفتم خواستگاري ، اون اومد

 اگر خدايي ناکرده عيالتان فوت کند شما چه کار مي کنيد ؟

الف) اول ناراحت و بعد خوشحال مي شويد
ب) اول خرما و بعد شاباش مي دهيد
ج) اول قبرستان و بعد محضر مي رويد
د) انشاا... بقاي عمر ? تاي ديگر باشه

 ملاک شما در انتخاب عيالتان چه بوده است ؟

الف) املاک پدرش
ب) دارايي پدرش
ج) املاک و دارايي پدرش
د) همه موارد

 اگر عيالتان از شما بخواهد که براي کادوي تولدش يک گردنبد طلا بخريد چکار مي کنيد ؟

الف) تا بعد از روز تولدش گم و گور مي شويد
ب) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مريضي مي زنيد
!ج) تا بعد از روز تولدش خودتان را به مردن مي زنيد
د) آدرس يک بدلي فروشي کار درست را از دوستتان مي گيريد

 محبت آميز ترين جمله ايکه به عيالتان گفته ايد چه بوده است ؟

الف) عزيزم ، امروز صبحانه چي داريم ؟
ب) عزيزم ، امروز ناهار چي داريم ؟
ج) عزيزم ، امشب شام چي داريم ؟
د) من واقعا ... من واقعا عاشق .... من واقعا عاشق تو .... من واقعا عاشق تو روبچه با پنيرم

 در کارهاي منزل چقدر به عيالتان کمک مي کنيد ؟

الف) در خوردن غذا با او همکاري مي کنيد
ب) کانال هاي تلويزيون را شما با کنترل عوض مي کنيد
ج) موقعي که عيالتان مشغول تميز کردن منزل يا شستن ظروف است ، با زدن صوت و دست او را تشويق مي کنيد
د) گاهي اوقات کارهاي شخصي تان را خودتان انجام مي دهيد

اگر عيالتان با شما قهر کند براي آشتي کردنش چه کار خواهيد کرد ؟

الف) شما هم با او قهر مي کنيد تا زمانيکه خودش بيايد منت کشي
ب) از طريق بکارگيري سيستم اعمال خشونت ، او را به زور آشتي خواهيد داد !ج) او را تهديد مي کنيد که اگر تا ?? بشماريد و آشتي نکند سريعا اقدام به اختيار نمودن همسر جديد مي نماييد
د) حاضريد يک چيزي هم بدهيد اگر هميشه قهر باشد

 نظرتان در مورد اين جمله چيست ؟

( مهرم حلال ، جونم آزاد ! )
الف) زيبا ترين جمله دنياست
!ب) با معنا ترين جمله دنياست
ج) خوشحال کننده ترين جمله دنياست
د) تخيلي ترين جمله عصر کنوني است

 در کل ، از زندگي با عيالتان راضي هستيد ؟

الف) اگر نباشم چيکار کنم ؟!
ب) چاره اي جز اين ندارم
ج) يک جوري داريم مي سازيم ديگه
د) بله که راضي هستم البته تا زمانيکه بتوانم پول مهريه اش را جور کنم




:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : 27 فروردين 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: